16 грудня 2021 року за сприяння КУ «Агенція розвитку Мелітополя» відбувся тренінг за темою «Психологія емоцій. Як зрозуміти співрозмовника» для студентів-маркетологів Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного. Кар’єрний консультант проекту Юлія Педаш є сертифікованим тренером, модератором, фасілітатором групових тренінгів, підготувала інформацію про те, як розпізнати емоції та їх вплив на особистість.
Протягом тренінгу панувала дружня атмосфера відкритості, а учасники тренінгу активно брали участь у моделюванні різних ситуацій, за яких необхідно було зрозуміти емоції співрозмовника, побудувати гіпотези щодо можливих почуттів та прихованих намірів. Студенти мали нагоду зануритися у світ емоцій, отримати покрокові рекомендації для приборкання та уникнення некерованих почуттів, які становлять перешкоду для врівноваженого життя.
Кафедра маркетингу висловлює вдячність КУ «Агенція розвитку Мелітополя» та особисто тренеру Юлії Педаш за залучення здобувачів 2 курсу спеціальності «Маркетинг» до розуміння психології особистості. Даний тренінг є важливим для майбутніх маркетологів для розуміння цільової аудиторії, створення персоналізованого контенту або рекламної компанії. Знання основ психології та розуміння емоцій споживачів дає змогу враховувати психологічні особливості цільового сегменту, що сприятиме залученню нових клієнтів та конвертації їх у лояльних покупців.