Під час навчальної практики студенти-маркетологи зустрілись та мали змогу поспілкуватись із Віталієм Поповичем – заступником директора компанії «Аквастар», основною діяльністю якої є доставка очищеної питної води за запитом: в приватний сектор, офіси та підприємстсва міста й регіону.
Під час зустрічі студенти дізнались про діяльність підприємства, його історію та напрями розвитку. Окрема увага була приділена ролі маркетингу у забезпеченні стратегічного розвитку компанії. Майбутні маркетологи дізнались про успішний досвід запровадження нових напрямів діяльності під час карантинних обмежень. Це є вдалим прикладом розвитку навіть у складних ринкових умовах, адже компанія є переможцем конкурсу «100 кращих товарів України» в Запорізькій області. Студенти-маркетологи отримали професійну інформацію щодо комунікаційної політики підприємства, здійснення рекламної діяльності та програмах розширення ринків збуту.
Студенти дізнались про те, які вимоги сьогодні висуває бізнес до фахівців, які знання та навички маркетологів є затребуваними серед роботодавців. Студенти подякували гостю кафедри маркетингу за отримані знання та висловили впевненість у тому, що отримана інформація буде використана ними для зростання у майбутній професії.