м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва ВПЛИВ ФАКТОРІВ МІКРОСЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ
Автор (и) Майборода Г.О., аспірант
Таврійський державний агротехнологічний університет
Анотація У статті розглянуто стан та проблеми розвитку хлібопекарської галузі України, наведено основні фактори мікросередовища, які впливають на діяльність підприємств галузі, проаналізовано сильні та слабкі сторони виробників хлібу та хлібобулочних виробів, сформовано альтернативні шляхи стратегічного розвиткухлібопекарських підприємств для забезпечення їх конкурентоспроможності
Ключові слова хлібопекарська галузь, ринок хлібу та хлібобулочних виробів, маркетингове середовище, мікросередовище підприємства, сильні та слабкі сторони, можливості та загрози
Завантажити pdf (129-138)
Залишити повідомлення для декана




×