Назва |
СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ КРУПНОФОРМАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
Автор (и) |
Цурська Б.Г., викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницький кооперативний торговельно економічний інститут |
Анотація |
Актуальність написання роботи зумовлена жорсткою конкуренцією між підприємствами ведення офлайн та онлайн торгівлі. На території крупноформатних підприємств провадять свою діяльність різні підприємства, постає потреба в об’єднанні їх комунікацій зі споживачами.. Окрема увага зосереджена на аналізі поняття «маркетингова стратегія» в розумінні вітчизняних та зарубіжних науковців, на основі якого визначено основні напрями спрямованості маркетингової стратегії крупноформатного підприємства. |
Ключові слова |
стратегія, маркетингова стратегія, комунікація, комунікаційна політика, маркетингова стратегія комунікацій, крупноформатне підприємство. |
Завантажити |
pdf (C. 264-270) |