м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

УКД: 658.8; DOI: 10.31388/2519-884X-2019-40-264-270

Назва СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ КРУПНОФОРМАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автор (и) Цурська Б.Г., викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницький кооперативний торговельно економічний інститут
Анотація Актуальність написання роботи зумовлена жорсткою конкуренцією між підприємствами ведення офлайн та онлайн торгівлі. На території крупноформатних підприємств провадять свою діяльність різні підприємства, постає потреба в об’єднанні їх комунікацій зі споживачами.. Окрема увага зосереджена на аналізі поняття «маркетингова стратегія» в розумінні вітчизняних та зарубіжних науковців, на основі якого визначено основні напрями спрямованості маркетингової стратегії крупноформатного підприємства.
Ключові слова стратегія, маркетингова стратегія, комунікація, комунікаційна політика, маркетингова стратегія комунікацій, крупноформатне підприємство.
Завантажити pdf (C. 264-270)
Залишити повідомлення для декана




×