Засідання наукового гуртка «Перспективи розвитку електронної комерції в Україні» (керівник – доцент Оксана Лисак) відбуваються кожного другого вівторка місяця. Учасниками гуртка є студенти другого курсу спеціальностей 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 051 «Економіка», 281 «Публічне управління та адміністрування» та четвертого курсу спеціальності 242 «Туризм».
Метою діяльності наукового гуртка є формування у здобувачів вищої освіти поглиблених теоретичних знань і практичних навичок щодо виконання ділових операцій та угод із використанням електронних засобів обробки інформації та всесвітньої мережі Інтернет для забезпечення більшої ефективності майбутньої підприємницької і професійної діяльності.
Завдання полягає у систематизації і розширенні знань про структуру та інструментальні засоби роботи з інформацією в мережі Інтернет; вивченні основних категорій та форм реалізації комерційної діяльності в інформаційно-комунікаційному середовищі мережі Інтернет; визначенні шляхів удосконалення комерційної діяльності підприємств на основі залучення можливостей ведення бізнесу в Інтернет; систематизації знань про електронні фінансові транзакції в мережі Інтернет, визначенні ефективності впровадження елементів електронної комерції в діяльності підприємств (організацій); систематизації засобів Інтернет-маркетингу та рекламної діяльності.
9 листопада 2021 року відбулося чергове засідання гуртка, темою якого стала «Електронна комерція як інструмент просування товарів на ринку».
Учасники обговорили результати дослідження студентки 21ЕМ групи Влади Шмалій «Вартість створення інтернет-магазину в 2021 році».
Також з доповідями виступили:
Романченко Анастасія, 22ЕМ – «Маркетплейс: принципи функціонування»
Попова Даяна, 21ЕМ – «Воронка продажів як спосіб збільшення прибутку інтернет-магазину».
Після активного обговорення прийнято рішення рекомендувати представити результати досліджень на науковій студентській конференції.
Автор: Оксана ЛИСАК, доцент