В ході навчальної практики студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали одне з провідних підприємств Мелітополя ТОВ «МПІ-АГРО» торговельної марки «RINGROUP» . Підприємство спеціалізується на виробництві гідравлічних ущільнень, прокладок, ремонтних комплектів, ремонтних наборів для сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та горної техніки. Діяльність підприємства орієнтована на високі стандарти якості та європейські підходи організації виробництва.
В ході відвідування підприємства студенти поспілкувались зі співробітниками, у тому числі з тими студентами спеціальності «Маркетинг», які вдало поєднують навчання із практичною діяльністю за дуальною формою навчання.
Студенти дізнались про організацію маркетингової діяльності компанії та функціональні обов’язки маркетологів, специфіку організації взаємодії з цільовими ринками в Україні, країнах СНД, Польщею, Пакістаном тощо. Фахівці з маркетингу поділились особливостями здійснення комунікаційної діяльності, організацією виставкової діяльності, підходам до ціноутворення, а також стратегічними перспективними напрямами розвитку виробництва й збуту.