Колокольчикова І.В. Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької області. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Спецвипуск 2015року. Полтава: ПДАА. – 2015. – С. 227 – 233с.
Колокольчикова І.В. Привабливість галузі садівництва України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (10). Полтава: ПДАА. – 2015. – С. 163 – 169с.
Колокольчикова І.В. Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналу. Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів «Економіка та підприємництво», КНЕУ № 34-35/2015. – С. 229 – 236.
Колокольчикова І.В. Товарна політика підприємств галузі садівництва України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. –Вип. 1 (12). – Полтава : РВВ ПДАА. – 2016. – С. 120 – 126.
Колокольчикова І.В. Сучасний стан та тенденції розвитку галузі садівництва в Україні. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 2 (13) – Полтава : РВВ ПДАА. – 2016. – С. 98 – 104.
Колокольчикова І.В. Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В. Синяєвої. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2018. – № 2(37). – С. 91-98.
Колокольчикова І.В. Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плотво – ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. Л.В. Синяєвої. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2018. – № 3(38). С. 122- 133.
Колокольчикова І.В. Потенціал українських підприємств на національному та міжнародному ринку плодово – ягідної продукції. «Економіка та суспільство» Випуску № 19. 2018 [Електронне фахове видання] Режим доступу до ресурсу: http: economyandsociety.in.ua/
Колокольчикова І.В. Світове виробництво та ринкові позиції плодово – ягідної продукції на міжнародному ринку. Бізнес – Навігатор Науково – виробничий журнал. – Херсон:– 2019. – №3 (52) – С.26 – 31.
Колокольчикова І.В. Сегментування української плодово – ягідної продукції на міжнародному ринку. Електронне фахове видання Приазовський економічний вісник. 2019. №5 (16). С. 13-17. URL: http:pev.zp.ua/vypusk-5-16.
Колокольчикова І.В. Промислове садівництво Півдня України в рамках забезпечення продовольчої безпеки. SCIENCE AND EDUCATION A NEW DIMENSION: NATURAL AND TECHNICAL SCIENCES. VIІ (24), 2019. р.7-10. URL: http://seanewdim.com/natural_and_technical_sciences.html
Makarenko P., Piliavskui V., Berezina L., Khorishko K., Kolokolchykova I. Assessment-of-logistic-risks-with-the-purpose-of-strategic-management. АCADEMY OF STRATEGIC MANAGEMENT JOURNAL. Volume 18, Issue 3, 2019. URL: https://www.abacademies.org/journals/academy-of-strategic-management-journal-home.html (Скопус).
Колокольчикова І.В. Позиціювання плодово – ягідної продукції України на вітчизняному та міжнародному ринках. THE SCIENTIFIC HERITAGE. 2019. No 40. р.15 – 19. URL: http://tsh-journal.com/wp-content/uploads/2019/11/VOL-4-No-40-40-2019.pdf
Ринок плодово – ягідної продукції: економічна суть, внутрішня будова. EAST EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL. 2019. No 10 (50), part 7. р. 41-46 URL: https://eesa-journal.com/2019/11/13/vostochno-evropejskij-nauchnyj-zhurnal-50-oktyabr-2019/
Serhii Kalchenko, Iryna Kolokolchykova, Daria Leheza, Denys Yeremenko, Andrii Hutorov, Oleksandr Perederii, Oleksandr Dorokhov. Stimulation of Consumer Cooperation Development in Small Forms of Fruits and Vegetables Production. TEM journal: technology, education, management, informatics. 2020. N9 (2). 578-589 p.p. (Scopus)
Alina Sakun, Yurii Kyrylov, Viktoriia Hranovska, Iryna Kolokolchykova, Kateryna Nikitenko, Yana Katsemir. Regional Diversification of Rural Territories with Limited Spatial Location of Green Tourism Objects. Journal of Environmental Accounting and Management. 2020. No 8(4). 351-363 p.p. (Scopus)
Svitlana V. Skrypnyk Natalia V. Trusova, Denys V. Yeremenko, Serhii V. Karman, Iryna V. Kolokolchykova. Digitalization of investment-innovative activities of the trade business entities in network it-system. Studies of applied economics. 2021. N 39 (5). P. 1- 19. (Scopus)
Iryna Kolokolchykova, Roman Oleksenko, Nina Rybalchenko, Liudmyla Yefimenko, Ganna Ortina. Perceive of organic products by Ukrainian consumers and problems of shaping market demand. Amazonia Investiga. 2021 39(10)/ 169 -177 (Web of Science)
Колокольчикова І.В. Конкурентні стратегії на ринку туристичних послуг України. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 2020. №3. С. 143 -150
Колокольчикова І.В. Сталий розвиток ринку туристичних послуг. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. № 2 (42). С. 33-40.
Колокольчикова І.В. Макаренко П.М. Методичні підхожи моніторингу ринку плодово-ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. 2 (42). С. 33-40.
Колокольчикова І.В. Сучасні тенденції розвитку ринку ягід в Україні/І.В.Колокольчикова//Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 204-209 – 2019
Колокольчикова И.В. Качество как главное конкурентное преимущество на рынке плодово – ягодной продукции Украины /И.В.Колокольчикова//Международная научно-практическая заочная конференция «Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современных условиях»;(С. 322-325)-2019
Колокольчикова І.В. Потенціал українських підприємств на національному та міжнародному ринках плодово-ягідної продукції /І.В.Колокольчикова//Економіка і суспільство;Випуск № 19 (С.425-435)-2018
Колокольчикова І.В. Ринковий потенціал та особливості планування маркетингової діяльності фермерських господарств на ринку плодів в Україні /І.В.Колокольчикова//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2(37) (С. 274-280)-2018
Колокольчикова І.В. Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукції /І.В.Колокольчикова//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2(37) (С. 91-98)-2018
Oleksenko R., Ortina H., Kolokolchykova I. Antropological horizons of gender equality: from religious cannons to business challenges / R. Oleksenko / Гуманітарний вісник ЗДІА;Вип. 74 (С. 81-94)-2018
Колокольчикова І.В. Маркетингова товарна політика підприємств сфери середнього та малого бізнесу / І.В. Колокольчикова//Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 56-58 – 2017
Колокольчикова І.В. Розвиток садівництва в Херсонській області /І.В. Колокольчикова//Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (Економічні науки);№ 1 – 2 (33 – 34)- ТДАТУ-2017
Колокольчикова І.В. Розвиток садівництва в Херсонській області /І.В. Колокольчикова//ЗЗбірник наукових праць ТДАТУ: економічні науки;№ 3 (35) (C.339-346)- ТДАТУ-2017
Колокольчикова І.В. Товарна політика підприємств галузі садівництва України /І.В. Колокольчикова//Наукові праці Полтавської державної аграрної академії -Полтава : ПДАА-2016
Колокольчикова І.В. Сучасний стан та тенденції розвитку галузі садівництва в Україні /І.В. Колокольчикова//Наукові праці Полтавської державної аграрної академії -Полтава : ПДАА-2016
Колокольчикова І.В. Привабливість галузі садівництва України/І.В. Колокольчикова//Наукові праці Полтавської державної аграрної академії -Полтава : ПДАА-2016
Колокольчикова І.В. Міжнародні аспекти діяльності сільськогосподарських підприємств/І.В. Колокольчикова// Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф., (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.);Т. 3 Економічні науки (С. 125-127)-Мелітополь: ТДАТУ-2015
Колокольчикова І.В. Вертегел С.Я. Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналу/ І.В. Колокольчикова // Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів «Економіка та підприємництво»;№ 34-35/2015 -КНЕУ-2015
Колокольчикова І.В. Маркетингове середовище діяльності садівничих підприємств Запорізької області / І.В. Колокольчикова// Наукові праці Полтавської державної аграрної академії: спецвипуск 2015 року-Полтава: ПДАА-2015
Колокольчикова І.В. Застосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентів/ І.В. Колокольчикова//Инновационные технологии в подготовке специалистов экономического профиля: материалы Международной научно- практической конференции (Симферополь, 3-4 апреля 2014 г.);С. 105 – 107-2014
Колокольчикова І.В. Инновационные технологии в подготовке специалистов экономического профиля: материалы Международной научно- практической конференции (Симферополь, 3-4 апреля 2014 г.);С. 105 – 107 -2014
Колокольчикова І.В. Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесу/ І.В. Колокольчикова//Матеріали Міжнародної науково – практичної конференції «Фінансово – економічні проблеми сільськогосподарських територій»: зб.матер.конференц.- Мелітополь: Мелітопольська друкарня-2014