м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Цифровий маркетинг

Мета курсу – надання студентам знань, необхідних для розуміння широкого кола реальних проблем у сфері цифрового маркетингу.
Завдання курсу – ознайомлення студентів з основними поняттями, системами та алгоритмами загальних принципів побудови і функціонування сучасних систем цифрового маркетингу, методів розв’язування реальних задач, які виникають під час експлуатації та модернізації існуючих систем.
Предмет курсу – теоретичні основи формування систем цифрового маркетингу та практичне застосування інформаційних технологій в маркетингової діяльності.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
– основи функціонування та розвитку електронної комерції в Україні та світі;
– принципові схеми роботи віртуальних підприємств;
– принципи функціонування електронної комерції у секторах В2В, В2С, G2C та G2B ;
– методи розробки проекту електронного бізнесу для підприємства;
– концепції маркетингу в електронній комерції;
– системи Інтернет-платежів;
– методи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств на електронному ринку;
– правові аспекти комерції в Інтернет.
вміти:
– використовувати базові сервіси та послуги в Інтернет;
– обґрунтовувати вибір Інтернет ресурсів для отримання специфічних електронних даних;
– проводити маркетингові дослідження ринку за допомогою всесвітньої мережі, систематизувати та аналізувати інформацію;
– створювати візитні картки фірм для реклами торговельних марок й просування товарів;
– відрізняти роботу секторів електронної комерції В2В, В2С, G2B та G2C;
– аналізувати ефективність Інтернет-реклами;
– визначати проблеми захисту персональної інформації та сертифікації учасників електронної комерції;
– розробляти концепцію сайтів за напрямами діяльності.
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною, з розвитком управлінських процесів та явищ.

Робоча програма навчальної дисципліни «Цифровий маркетинг»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Цифровий маркетинг»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Цифровий маркетинг»

Залишити повідомлення для декана




×