Мета курсу – формування системи знань, вмінь і навичок у майбутніх фахівців з організації підприємництва в сфері обігу товарів та послуг.
Предмет курсу – процеси, що відбуваються у сфері торгівлі та способи їх удосконалення з метою підвищення конкурентоспроможності торговельних бізнес-структур.
Завдання курсу – формування основ наукового світогляду на торговельне підприємництво та проблеми бізнесу, засвоєння основних термінів та понять торговельного підприємництва на рівні їх відтворення і тлумачення; здобуття навичок та елементарних умінь застосовувати їх у практичній діяльності для підвищення конкурентоспроможності фахівця у торговельній сфері.
Об’єкт вивчення – діяльність підприємницьких структур в сфері обігу товарів та послуг.
Міждисциплінарні зв’язки – основи підприємництва, менеджмент, товарознавство, економіка торгівлі, оподаткування та аудит, бухгалтерський облік, фінанси підприємств, конкурентоспроможність бізнесу.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
– теоретичні основи торговельного підприємництва;
– різноманітні види підприємницьких утворень в торгівлі;
– послідовні етапи заснування власної справи, основи бізнес-планування, порядок державної реєстрації, ліцензування та патентування;
– особливості підприємницької діяльності в оптовій, та роздрібній торгівлі та ресторанному господарстві;
– етичні норми та відповідальність підприємців перед різними групами суспільства;
вміти:
– аналізувати ринкову ситуацію з метою визначення виду своєї торговельної підприємницької діяльності;
– професійно скласти програму торговельної підприємницької діяльності з урахуванням основних факторів ризику;
– користуватися нормативними документами, що регулюють торговельну діяльність;
– обґрунтовувати правильність вибору організаційно-правових форм торговельного підприємництва;
– здійснювати управлінські функції, адекватні відповідним етапам підприємницького циклу;
– оцінювати результативність і підвищувати конкурентоспроможність підприємницької діяльності;
бути ознайомленим: з законодавчими актами України з питань ведення виробничо-господарської діяльності підприємств, а також з передовим досвідом щодо здійснення діяльності зарубіжних підприємств.
Література Торговельне підприємництво ПТ 20-21
Робоча програма Торговельне підприємництво ПТ 2021
Робоча програма Торговельне підприємництво ПТ 20-21