м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Торговельне підприємництво

Мета курсу – формування системи знань, вмінь і навичок у майбутніх фахівців з організації підприємництва в сфері обігу товарів та послуг.

Предмет курсу – процеси, що відбуваються у сфері торгівлі та способи їх удосконалення з метою підвищення конкурентоспроможності торговельних бізнес-структур.

Завдання курсу – формування основ наукового світогляду на торговельне підприємництво та проблеми бізнесу, засвоєння основних термінів та понять торговельного підприємництва на рівні їх відтворення і тлумачення; здобуття навичок та елементарних умінь застосовувати їх у практичній діяльності для підвищення конкурентоспроможності фахівця у торговельній сфері.

Об’єкт вивчення – діяльність підприємницьких структур в сфері обігу товарів та послуг.

Міждисциплінарні зв’язки – основи підприємництва, менеджмент, товарознавство, економіка торгівлі, оподаткування та аудит, бухгалтерський облік, фінанси підприємств, конкурентоспроможність бізнесу.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

– теоретичні основи торговельного підприємництва;

– різноманітні види підприємницьких утворень в торгівлі;

– послідовні етапи заснування власної справи, основи бізнес-планування, порядок державної реєстрації, ліцензування та патентування;

– особливості підприємницької діяльності в оптовій, та роздрібній торгівлі та ресторанному господарстві;

– етичні норми та відповідальність підприємців перед різними групами суспільства;

вміти:

– аналізувати ринкову ситуацію з метою визначення виду своєї торговельної підприємницької діяльності;

– професійно скласти програму торговельної підприємницької діяльності з урахуванням основних факторів ризику;

– користуватися нормативними документами, що регулюють торговельну діяльність;

– обґрунтовувати правильність вибору організаційно-правових форм торговельного підприємництва;

– здійснювати управлінські функції, адекватні відповідним етапам підприємницького циклу;

– оцінювати результативність і підвищувати конкурентоспроможність підприємницької діяльності;

бути ознайомленим: з законодавчими актами України з питань ведення виробничо-господарської діяльності підприємств, а також з передовим досвідом щодо здійснення діяльності зарубіжних підприємств.

Конспект лекцій

Література Торговельне підприємництво ПТ 20-21

Методичні вказівки

Робоча програма Торговельне підприємництво ПТ 2021

Робоча програма Торговельне підприємництво ПТ 20-21

СИЛАБУС Торговельне підприємництво 2020 ПТ

СИЛАБУС Торговельне підприємництво ПТ 2021

Залишити повідомлення для декана




×