Напрям: |
242 «Туризм» |
ОР: | Бакалавр |
Курс: | 3,2 |
Провідний викладач: | АГЄЄВА ІРИНА ВІКТОРІВНА |
Мета курсу – формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів і спеціальних знань щодо планування, організації, координації, мотивації та управління туристичними підприємствами в умовах ринкової економіки та забезпечення ефективної їх діяльності.
Завдання дисципліни:
- вивчення основних понять, систем і алгоритмів організації управління процесом ведення туристичного бізнесу;
- засвоєння узагальнених в теорії і практиці менеджменту туризму знань з урахуванням специфіки туристичного бізнесу в ринкових відносинах та закріплення їх на практичних заняттях;
- напрацювання навичок в прийнятті рішень стосовно менеджменту, організації, планування туристичного бізнесу в Україні та світі;
- формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення менеджменту туризму.
- належний рівень підготовки фахівців у сфері туристичної діяльності.
Предметом вивчення дисципліни є загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління підприємством готельного, курортного та туристичного сервісу; управлінські відносини в туризмі.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- роль менеджера в системі управління туризмом;
- види, методи та процеси прийняття управлінських рішень;
- теоретико-методологічні аспекти процесу управління туристичною діяльністю;
- стилі керівництва туристичною фірмою;
- управлінську та економічну ефективність управління туристичною фірмою тощо.
вміти:
- досліджувати основні тенденції в сфері управління туристичним підприємством;
- визначати функції менеджменту;
- моделювати організаційні структури;
- планувати власну кар’єру;
- контролювати діяльність;
- стимулювати та мотивувати діяльність персоналу в туризмі;
- аналізувати фактори зовнішнього та внутрішнього середовища фірми;
- приймати управлінські рішення;
- оцінювати ефективність менеджменту.
Змістовий модуль 1.Теоретичні основи менеджменту туризму
Тема 1. Сутність і зміст менеджменту туризму.
Тема 2. Підприємство в туризмі як об’єкт управління.
Тема 3. Функціїї і методи управління організацією.
Тема 4. Моделювання організаційних структур управління в туризмі.
Тема 5. Мотивація та контроль в системі управління туристичним
підприємством
Тема 6. Влада, лідерство та організаційна культура в менеджменті
туризму
Змістовий модуль 2. Управління туристичним підприємством
Тема 7. Зовнішнє та внутрішнє середовище туристичної організації
Тема 8. Управління персоналом підприємств туристичної індустрії
Тема 9. Моделі і методи прийняття управлінських рішень в
менеджменті туризму
Тема 10. Управління конфліктами і стресами
Тема 11. Ефективність менеджменту в туризмі