Напрям: |
241 «Готельно-ресторанна справа» |
ОР: | Бакалавр |
Курс: | 2 |
Провідний викладач: | АГЄЄВА ІРИНА ВІКТОРІВНА |
Мета курсу – формування у студентів системи теоретичних знань із питань організації готельно-ресторанного бізнесу та функціонування підприємств індустрії гостинності й практичних навичок управління у галузі готельно-ресторанного бізнесу.
Предмет курсу – закономірності формування і функціонування системи управління готельно-ресторанними підприємствами.
Завданням дисципліни є набуття таких компетентностей:
– здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у готельно-ресторанному господарстві, в процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
– здатність діяти соціально-відповідально та свідомо;
– здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
– здатність працювати в команді;
– здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
– здатність організовувати сервісно-виробничий процес з урахуванням вимог і потреб споживачів та забезпечувати його ефективність;
- здатність використовувати на практиці основи діючого законодавства в сфері готельного та ресторанного бізнесу та відстежувати зміни;
- здатність ініціювати концепцію розвитку бізнесу, формулювати бізнес-ідею розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
- здатність управляти підприємством, приймати рішення у господарській діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
– здатність розуміти економічні процеси та здійснювати планування, управління і контроль діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- сутність базових понять і категорій менеджменту та управління;
- принципи та функції менеджменту в готельно-ресторанному бізнесі;
- методи менеджменту в готельно-ресторанному господарстві;
- основи прийняття управлінських рішень на підприємствах готельно-ресторанного господарства;
- сутність та особливості діяльності підприємств готельно-ресторанної справи, взаємозв’язку їх внутрішніх елементів та зовнішнього середовища;
- зміст та характеристику основних типів організаційних структур управління готельно-ресторанних господарств;
- особливості менеджменту на різних етапах життєвого циклу підприємств готельно-ресторанного бізнесу;
- основи та особливості управління персоналом.
вміти:
- приймати ефективні управлінські рішення у сфері розширення і модернізації послуг у готельно-ресторанному бізнесі;
- аналізувати та будувати різні типів організаційних структур управління готельно-ресторанним комплексом;
- характеризувати основні сегменти сфери готельно-ресторанних послуг;
- аналізувати якість наданих послуг гостинності;
- організувати підбір працівників;
- здійснювати розподіл праці, організації робочих місць, аналізу процесу роботи в підприємствах готельно-ресторанного бізнесу.
Тематика курсу
Тема 1.Теоретичні засади менеджменту готельно-ресторанного господарства.
Тема 2. Прийняття управлінських рішень на підприємствах готельно-ресторанного господарства.
Тема 3. Проектування робіт в закладах готельно-ресторанного господарства.
Тема4. Функціональна структура сучасних підприємств готельно-ресторанного господарства.
Тема 5. Управління персоналом в закладах готельно-ресторанного господарства.