Мета – формування системи теоретичних та практичних вмінь та навичок щодо планування маркетингової діяльності, використання новітніх концепцій його розвитку в умовах глобалізації та 4 промислової революції.
Завдання курсу – на основі отриманих раніше теоретичних та практичних навичок та вмінь, поглибити та розширити уяву з маркетингового планування; вивчення теорії стратегічного розвитку маркетингу, методології маркетингових досліджень; набуття вмінь з маркетингового планування.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
знати:
- сутність і концепцію маркетингового планування;
- принципи та основні етапи процесу маркетингового планування;
- особливості процесу організації маркетингу на підприємстві;
- особливості процессумаркетингового стратегічного планування.
вміти:
- розробляти ефективні стратегії розвитку підприємства;
- формувати маркетинговий план підприємства;
- застосовувати стратегії маркетингу в практиці при управлінні сучасним підприємством;
- планувати і реалізовувати процес стратегічного маркетингу підприємства;
- формулювати ефективну місію підприємства;
- встановлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
- обирати маркетингові стратегії залежно від конкурентної позиції фірми на ринку;
- навчитися формувати маркетингову стратегію фірми, розробляти програми маркетингу;
- опанувати методи та прийоми системного управління інструментами маркетингу;
- оволодіти методами та навичками планування, методами організації і контролю маркетингової діяльності підприємства;
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною, з розвитком економічних, ринкових процесів та явищ.
Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингове планування»
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетингове планування»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетингове планування»
Рекомендований перелік тем курсової роботи з дисципліни «Маркетингове планування»