м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Поведінка споживача послуг гостинності

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Дисципліна «Поведінка споживачів послуг гостинності» є обов’язковою у професійній підготовці здобувачів вищої освіти і спрямована на формування у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо здатності до управління підприємствами сфери гостинності на основі використання моделей та сучасних концепцій впливу на
поведінку споживачів послуги гостинності.
Об’єктом вивчення дисципліни є споживач послуг гостинності.

Предметом вивчення є: процес здійснення споживчого вибору, чинники, що визначають вибір споживачем послуг гостинності та методи маркетингового впливу на споживчий
вибір.
Метою вивчення дисципліни є одержання здобувачами про засади управління підприємствами сфери гостинності на основі використання моделей та сучасних концепцій впливу на поведінки споживачів послуги гостинності.
Завдання дисципліни — надати здобувачам теоретичних знань і практичних вмінь щодо механізмів формування різних моделей споживчої поведінки; набуття практичних навичок опанування сучасних методів, інструментів, підходів, засобів впливу на вибір споживача; формування практичних навичок в розробці та обґрунтуванні моделей поведінки споживачів, заходів впливу на їх поведінку та оцінку ефективності.

Робоча програма навчальної дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності» 

Силабус для вивчення дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності»

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності»

Залишити повідомлення для декана




×