м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

10 правил ведення бізнесу у Instagram (допомога майбутнім підприємцям)

Щоб справа йшла успішно, потрібно дотримуватися правил, які вже перевірили на собі багато Instagram-підприємців.

1. Спочатку ведіть профіль як звичайний блог

Займіться веденням свого бізнес-аккаунта до того, як почнеться торгова активність. Нехай спочатку він послужить блогом: розміщуйте пости, які допоможуть користувачам скласти перше враження про ваш товар або послугу, дізнатися філософію майбутнього бренду, побачити процес підготовки до запуску бізнесу. Цей заділ знадобиться на майбутнє, і вам не доведеться починати все з нуля.

2. Заповніть профіль так, щоб він вселяв довіру

В описі розкажіть найголовніше про свій бізнес. Робіть пости з огляду на те, як їх поєднання буде виглядати у спільній сітці публікацій. Придумайте офіційні хештеги для вашого проекту та використовуйте їх під текстами до постів, щоб згодом вони стали впізнавані для передплатників.

3. Розміщуйте контент, який приємно бачити у стрічці

Візуальна складова має бути на першому місці. Слідкуйте за трендами в обробці фотографій. Використовуйте здебільшого живі фотографії, зроблені на камеру смартфона. Приділяйте увагу не тільки кожному посту окремо, але й сітці постів у вашому обліковому записі в цілому. Вона як обкладинка для тих, хто вперше бачить ваш профіль.

4. Пропонуйте передплатникам ексклюзив

Один із вірних способів утримати передплатників-клієнтів — запропонувати їм те, що не знайти ніде, окрім як у вашому Instagram-акаунті. Наприклад, саме в ньому оголошувати про знижки, акції, конкурси та інші пропозиції, з яких користувач може отримати вигоду.

5. Взаємодія з передплатниками

Якщо хочете показати клієнтоорієнтованість вашого бізнесу, зробіть Instagram місцем, де до вас можна достукатися: поставити запитання, дізнатися ціни на товари та послуги, отримати сервісну підтримку. Також передплатники оцінять, якщо ви приділятимете увагу їхнім коментарям з емоційною складовою.

6. Показуйте те, що у житті приховано від чужих очей

Тонкощі виробничого процесу, робочі моменти – все це буде новинкою тим, хто не знає вашу сферу діяльності зсередини.

7. Запускайте новинки онлайн

Влаштуйте зворотний відлік до запуску новинки, покажіть, що стояло за її створенням, видаючи інформацію порціями. Створіть інтригу та змусіть користувачів пожити в режимі очікування, доки не з’являться подробиці.

8. Заохочуйте передплатників

Платою за довіру може бути приз, розіграний у конкурсі, або репост публікації, присвяченої вашому бізнесу. Передплатникам не завадить додаткова мотивація. Нехай у них буде ще одна причина стежити за вашими оновленнями.

9. Використовуйте просування вручну

Просувайте свій Instagram вручну. У цьому вам допоможуть лайки та коментарі, які ви залишаєте під публікаціями інших людей, підписка на їхні акаунти, використання хештегов, геотегів та позначок. Охоплення аудиторії рахунок цих простих дій значно збільшиться.

10. Надихайте клієнтів

Здорово, коли контент у бізнес-акаунті наштовхує на роздуми, піднімає настрій, викликає усмішку та надихає. Не просто продавати, а дарувати емоції – заради цього варто працювати.

Автор: Галина ГРИЦАЄНКО, доцент

Залишити повідомлення для декана




×