Щоб справа йшла успішно, потрібно дотримуватися правил, які вже перевірили на собі багато Instagram-підприємців.
1. Спочатку ведіть профіль як звичайний блог |
|
Займіться веденням свого бізнес-аккаунта до того, як почнеться торгова активність. Нехай спочатку він послужить блогом: розміщуйте пости, які допоможуть користувачам скласти перше враження про ваш товар або послугу, дізнатися філософію майбутнього бренду, побачити процес підготовки до запуску бізнесу. Цей заділ знадобиться на майбутнє, і вам не доведеться починати все з нуля. |
|
2. Заповніть профіль так, щоб він вселяв довіру |
|
В описі розкажіть найголовніше про свій бізнес. Робіть пости з огляду на те, як їх поєднання буде виглядати у спільній сітці публікацій. Придумайте офіційні хештеги для вашого проекту та використовуйте їх під текстами до постів, щоб згодом вони стали впізнавані для передплатників. |
|
3. Розміщуйте контент, який приємно бачити у стрічці |
|
Візуальна складова має бути на першому місці. Слідкуйте за трендами в обробці фотографій. Використовуйте здебільшого живі фотографії, зроблені на камеру смартфона. Приділяйте увагу не тільки кожному посту окремо, але й сітці постів у вашому обліковому записі в цілому. Вона як обкладинка для тих, хто вперше бачить ваш профіль. |
|
4. Пропонуйте передплатникам ексклюзив |
|
Один із вірних способів утримати передплатників-клієнтів — запропонувати їм те, що не знайти ніде, окрім як у вашому Instagram-акаунті. Наприклад, саме в ньому оголошувати про знижки, акції, конкурси та інші пропозиції, з яких користувач може отримати вигоду. | |
5. Взаємодія з передплатниками |
|
Якщо хочете показати клієнтоорієнтованість вашого бізнесу, зробіть Instagram місцем, де до вас можна достукатися: поставити запитання, дізнатися ціни на товари та послуги, отримати сервісну підтримку. Також передплатники оцінять, якщо ви приділятимете увагу їхнім коментарям з емоційною складовою. |
|
6. Показуйте те, що у житті приховано від чужих очей |
|
Тонкощі виробничого процесу, робочі моменти – все це буде новинкою тим, хто не знає вашу сферу діяльності зсередини. |
|
7. Запускайте новинки онлайн |
|
Влаштуйте зворотний відлік до запуску новинки, покажіть, що стояло за її створенням, видаючи інформацію порціями. Створіть інтригу та змусіть користувачів пожити в режимі очікування, доки не з’являться подробиці. |
|
8. Заохочуйте передплатників |
|
Платою за довіру може бути приз, розіграний у конкурсі, або репост публікації, присвяченої вашому бізнесу. Передплатникам не завадить додаткова мотивація. Нехай у них буде ще одна причина стежити за вашими оновленнями. |
|
9. Використовуйте просування вручну |
|
Просувайте свій Instagram вручну. У цьому вам допоможуть лайки та коментарі, які ви залишаєте під публікаціями інших людей, підписка на їхні акаунти, використання хештегов, геотегів та позначок. Охоплення аудиторії рахунок цих простих дій значно збільшиться. |
|
10. Надихайте клієнтів |
|
Здорово, коли контент у бізнес-акаунті наштовхує на роздуми, піднімає настрій, викликає усмішку та надихає. Не просто продавати, а дарувати емоції – заради цього варто працювати. |
Автор: Галина ГРИЦАЄНКО, доцент