Однією з вимог сьогодення є формування у фахівців різних сфер підприємницької діяльності навичок з продажів і комунікацій, оскільки важливою складовою їх професійної діяльності є взаємодія з клієнтами. Мистецтво укладати вигідні контракти у бізнес середовищі, надавати якісні банківські та страхові послуги пов’язане не тільки із знанням специфіки діяльності, а й психологією ведення переговорів. Останнє є найважливішою складовою формування soft skills майбутніх фахівців.
Співробітники кафедри фінансів, банківської справи та страхування Радченко Наталія, Захарова Наталя, Рубцова Наталя пройшли курс «Продажі і комунікації», який включав такі модулі:
Модуль 1. Чому продажі – найкорисніша діяльність?
Модуль 2. Побудова стосунків із клієнтом.
Модуль 3. Виявлення потреб. Мистецтво задавати запитання.
Модуль 4. Як переконати кого завгодно?
Модуль 5. Що робити із запереченнями?
Модуль 6. Ефективні комунікації.
У результаті викладачами кафедри були отримані відповідні сертифікати, а курс «Продажі і комунікації» було рекомендовано для проходження студентам 4 курсу спеціальності «Фінанси, банківської справи та страхування» задля удосконалення їх вмінь, навичок та підвищення рівня практичної підготовки.