Одним із самостійних завдань, які отримали студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» у рамках навчальної практики «Вступ до фаху» – було дослідження роботи мережі супермаркетів в м. Мелітополь – АТБ та Сільпо. Перед виконавцями серед поставлених завдань було: дослідити місце розташування та розміри супермаркетів, їх загальну концепцію роботи та стиль; проаналізувати та порівняти асортимент; обґрунтувати розміщення продуктових зон.
Студенти самостійно найшли відповіді на ще багато питань, які є запорукою успіху роботи будь – якого супермаркету. А використавши знання з дисципліни «Товарознавство» змогли самостійно дати оцінку якості та конкурентоспроможності деяких продуктів мережі.
В ході студентських батлів встановлено, що 2 об’єкта, які досліджувались, а саме АТБ та Сільпо мають певні переваги один перед іншим, але достойно виступають конкурентами на ринку послуг. Перемогу отримали саме студенти, які завдяки виконанню самостійного завдання збагатили свої знання та отримали відповідні практичні навички у роботі в цій сфері.
Дякуємо працівникам мережі супермаркетів АТБ та Сільпо за розуміння, надані консультації та допомогу.