м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

СТУДЕНТИ ПЕРШОГО КУРСУ КАФЕДРИ БКМТ МІРЯЛИСЯ ВЛАСНЮ ЛОГІКОЮ

На кафедрі бізнес-консалтингу та міжнародного туризму відбулася серія ігор “Де логіка?”, в якій взяли участь здобувачі вищої освіти першого курсу спеціальностей “Економічна кібернетика та програмування” і “Економічний консалтинг та бізнес-економіка”. Мета гри полягала у застосуванні логічного мислення хлопців та дівчат при вирішенні певного завдання.

Уміння логічно мислити є незамінним для будь-якої людини, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати неприємні ситуації, знаходити найбільш короткий шлях до досягнення успіху.

Людина, яка здатна мислити логічно, може на підставі наявної у неї інформації (навіть розрізненої і неточної), зробити правильний висновок і, таким чином, віднайти істину. Адже помилки дорого коштують, а на їх виправлення потрібен час!

Застосування логічних прийомів відбувається при розв’язанні задач як навчального, так й практичного характеру. Тому дуже важливо навчити молодь користуватись логічним мисленням та постійно його тренувати.

Перша гра відбулася напередодні свята 8 Березня. В ній взяли участь чотири команди по чотири особи в кожній. Команди мали цікаві назви: “Першачки”, “Ерудити”, “Мегамозок” та “Інтуїція”. За результатами жеребкування у “битві” за перемогу зійшлися команди “Першачки” та “Ерудити”, а другу пару склали команди “Мегамозок” та “Інтуїція”.

Гра складалася з трьох раундів. У кожному з них командам пропонувалося по чотири завдання.

У першому раунді “Знайди загальне” за трьома картинками, що виводилися на екран, потрібно було знайти те загальне, що їх об’єднує. Наприклад, за картинками, на яких було зображено дорожній знак “Крутий спуск”, яйця, зварені “в круту” та відомий американський актор Чак Норріс, команда “Мегамозок” здогадалася, що їх об’єднує прикметник “крутий”.

Другий раунд мав назву “Добий мудреця”. У цьому раунді ведуча гри старший викладач кафедри БКМТ Олена Васильченко читала вислів, що належить відомій людині світу, не закінчуючи його. Гравцям необхідно було закінчити цей вислів. У якості підказок на екран виводилися три картинки. Але тільки одна з них була дійсно підказкою. Так, команда “Першачки” правильно закінчила вислів Уїнстона Черчилля “Дипломат – людина, що двічі подумає, перш ніж……” (нічого не скаже). Картинками-підказками були люди із заклеєними ротами, людина, що дивиться у бінокль, та математична рівність (2+2=4).

Результати команд змінювалися то на користь однієї, то на користь іншої.

Вирішальним став третій раунд “Прибери зайве”. На екран виводилися чотири картинки, три з яких пов’язані між собою, а одна ні. Слід було здогадатися, яка картинка є зайвою. У цьому раунді не було рівних команді “Інтуїція”, яка набрала чотири бали з чотирьох можливих. Так, наприклад, було запропоновано картинки, на першій з яких зображені діти, що висять за спинами батьків, на другій – телефон, на третій – турнік, на четвертій – штанга. Команда відразу здогадалася, що зайвою є штанга, а всі інші картинки об’єднує слово “висить”.

За результатами гри переможцями першої пари стала команда “Першачки”, другої – “Інтуїція”, які й з’ясували, хто з них логічніше мислить у фіналі, який відбувся 16 березня.

Фінал складався з трьох раундів.

У першому раунді “Формула усього” давалися дві картинки, при складанні яких треба було здогадатися, що вийде у результаті. Наприклад, при складанні картинок, на яких були зображені принтер та гроші, гравці здогадалися, що йдеться про інфляцію. Перший раунд “взяла” команда “Інтуїція”.

У другому раунді “Кіноребуси” командам необхідно було по трьох картинках з’ясувати, який відомий фільм, або мультфільм у них зашифровано. Так “Першачки” здогадалися, що у картинках із зображенням українського весілля, собачої будки та вовка, що виє на місяць, зашифрований чудовий український мультик “Жив був пес”. Й цей раунд був саме за цією командою.

Вирішував все третій раунд “Таємні матеріали”. По дитячих фотографіях відомих людей слід було здогадатися, хто ці особи. Завдання цього раунду виявилося для команд найбільш складним. Тому на допомогу прийшла ведуча, яка давала підказки. За допомогою них команди вгадували відомих людей – акторів, співаків, спортсменів, політичних діячів.

Команди, що “вилитіли” із боротьби за перемогу у першій грі, активно вболівали, міркували та висували власні версії. Саме для них був запропонований раунд “Чого не вистачає”, в якому треба було бути дуже уважними й побачити елементи, яких не вистачає на картинці. Наприклад, на знаменитій годинниковій башті Біг-Бен “кудись подівся” годинник, а на футбольному полі не вистачало кутового прапорця та одинадцятиметрової відмітки.

Із невеличким відривом перемогу отримала команда “Інтуїція”.

Усі команди отримали солодкі призи.

Гра вийшла дуже цікавої та захоплюючою. Усі її учасники отримали величезне задоволення та висловили свою пропозицію проводити такі ігри ще.

Дякуємо учасникам та вболівальникам! До зустрічі на наступних “логічних рингах”!

Також дякуємо студенткам другого курсу  цих самих спеціальностей, що й гравці, Поліні Івчик та Булгаковій Тетяні за допомогу у проведенні гри!

 

Олена Васильченко,

ст. викладач кафедри БКМТ

Тетяна Попова,

к.е.н., доцент кафедри БКМТ

Залишити повідомлення для декана




×