Співробітники ТЦ «Епіцентр» організували цікаву екскурсію для здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг». Під час спілкування з керівництвом центру студенти дізнались, що діяльність торговельного центру у м.Мелітополь розпочалась не так давно, однак, напрацьовані стандарти організації роботи мережі магазинів дозволяють швидко налагодити роботу центру, який є значного за розмірами, номенклатурою товарів та кількістю працівників.
В ході екскурсії студенти дізнались про затребувані на ринку праці навички та здібності молодого фахівця, кар’єрні можливості та специфіку маркетингової діяльності у торгівлі спеціалізованою продукцією та товарами широкого вжитку. Студенти задавали багато запитань та отримували компетентні відповіді від практиків. Майбутні маркетологи дізнались про те, які виклики постали перед бізнесом під впливом карантинних обмежень під час пандемії та яку роль виконують маркетологи у процесі адаптації діяльності підприємства в умовах мінливості зовнішнього середовища.