м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва СТАЛИЙ РОЗВИТОК РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Автор (и) Колокольчикова І.В., к.е.н., доцент
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Kolokolchikovairina@gmail.com
Анотація Необхідність дослідження розвитку ринку туристичних послуг викликана стрімким розвитком ринкового попиту як на внутрішньому так і на зовнішньому ринках. Сьогодні туристична сфера з економічної точки зору виступає не тільки джерелом додаткових фінансових надходжень, а і підвищує популярність держави, опосередковано , залучаючи інвестиції у всі галузі та сфери. У процесі дослідження визначено змісту поняття сталого розвитку туризму; виділено основних завдань, які формуються під час розвитку ринку туристичних послуг; проведено аналіз кількості туристів, які користуються послугами операторів ринку; досліджено регіональні особливостей формування ринкового попиту на туристичні послуги за регіонами України; окреслено потенціал та можливості розвитку сільського та зеленого туризму; досліджено позиціювання українського туризму та роботу щодо сприйняття туристичних послуг як бренду країни. Результатами оцінки сталого розвитку ринку туристичних послуг є планування дій, спрямованих на напрацювання власної клієнтської базу споживачів послуг з одного боку, а з іншого позиціювання Україну, як єдиного туристичного бренду для всіх регіонів. Ці заходи призведуть до позитивних зрушень як в економічному так і в соціальному напряму розвитку суспільства. Розвиток туризму є запорукою гарантованого збереження надбання нації, її природних та культурних пам’ятків, національної особистості усього українського народу.
Ключові слова сталий розвиток, ринок туристичних послуг, турист, ринкова пропозиція, ринковий попит, позиціювання, внутрішній туризм, зовнішній туризм, бренд.
Завантажити pdf
Залишити повідомлення для декана




×