м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва ЦІНОУТВОРЕННЯ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
Автор (и) Рибальченко Н.
ORCID:https://orcid.org/0000-0003-3358-2249
кандидат наук з державного управління, старший викладач кафедри публічного управління, адміністрування та права Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного
e-mail: ninarybka07@gmail.com
Намлієва Наталія
ORCID: https://orcid.org/ 0000-0003-0122-6100
к.е.н., доцент кафедри фінансів та бухгалтерського обліку
Мелітопольський інститут державного та муніципального управління Класичного приватного університету
e-mail: nnamlieva5@gmail.com
Анотація Сьогодні через складну епідеміологічну ситуацію у світі, питання відновлення індустрії гостинності стоїть особливо гостро. Пандемія COVID-19 завдала нищівного удару по багатьох галузях економіки, але найбільш негативні та тяжкі наслідки цих подій відчула на собі сфера туризму та гостинності.
Будь-яке підприємство, в тому числі підприємства сфери гостинності, розвивається за циклічним принципом, який включає в себе як злети, так і кризові падіння. Таким чином, криза є характерним етапом розвитку кожного підприємства. Індустрія гостинності зіштовхнулася з новими проблемами, а саме відсутність гостей, закриття, падіння доходів, безпека співробітників і гостей. Готельному бізнесу доведеться трансформуватися і розвиватися далі: створювати сектори сервісних апартаментів під управлінням міжнародних і локальних операторів, шукати нові форми співпраці, використовувати нові технології ведення бізнесу.
Ключові слова індустрія гостинності, туристична сфера, криза, пандемія СOVID-19, антикризове управління, цінова політика, стратегія ціноутворення, динамічні тарифи, інновації в обслуговуванні.
Завантажити pdf
Залишити повідомлення для декана




×