м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Наукові видання

Назва ОСОБЛИВОСТІ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У PR
Автор (и) Плотніченко С.Р., к.е.н., доцент
Шевчук О.Ю., к.е.н., доцент
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Svitlasuk_1979@ukr.net
Анотація Сьогодні, в умовах активного переходу суспільства від тоталітаризму до демократії, все більше людей стають економічно незалежними від держави, мають можливості для самоорганізації та автономії, стихійної діяльності та поведінки. В результаті ступінь непередбачуваності різко зросла. Особи, соціальні групи та організації (фірми, компанії) прагнуть чітко визначити можливі результати своїх обмінів з іншими людьми, організаціями та державними установами, тобто вони хочуть знати, що їх взаємодія є надійною, ефективною і чесною із організаціями, установами, лідерами. Для цільової аудиторії дуже важливий імідж компанії, організації, керівника та лідера з певними характеристиками.
Ключові слова імідж, корпорація, образ корпорації, окомір, прес-конференція, стиль ділових відносин, стиль поведінки, особиста культура, прес-реліз, відносини фірми із засобами масової інформації.
Завантажити pdf
Залишити повідомлення для декана




×