24 листопада 2020 на кафедрі маркетингу проведено перший тур предметної олімпіади з дисципліни «Маркетингові дослідження». В олімпіаді приймали участь 9 студентів групи 31 МК +11 сМК спеціальності 075 «Маркетинг».
Учасники вирішували конкурсні завдання, які складалися з розв’язання практичних, теоретичних та творчих завдань. Запропоновані завдання варіювалися і передбачали інтеграцію комплексу професійних знань, умінь та навичок зі спеціальності «Маркетинг».
За результати олімпіади визначені переможці
Призові місця розділили наступні учасники:
І місце – Фірсова Олена (група 31МК);
ІІ місце – Созанський Ростислав(група 31МК);
ІІІ місце Байда Павло – (група 31МК).
Олімпіада проведена з метою виявлення та розвитку обдарованої студентської молоді, сприяння реалізації її творчих здібностей; стимулювання творчої праці студентів та відбору студентів для участі у ІІ турі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».