23 листопада на базі кафедри маркетингу проведено І етап предметної олімпіади з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Щорічне проведення предметної олімпіади дозволило залучити найкращих студентів до підготовки, змотивувати їх інтереси на одержання найвищих балів у навчанні.
Основними завдання олімпіади є: виявлення та розвиток обдарованої студентської молоді, сприяння розвитку та реалізації їх творчих здібностей; стимулювання творчої праці студентів; формування кадрового потенціалу для науково-дослідницької діяльності; відбір студентів для участі у наступних етапах олімпіади.
На організаційному етапі студенти були ознайомлені з видами завдань, вимогами до їх виконання та критеріями оцінювання. Змагання відбувалося за трьома рівнями – тести, практичний і теоретичний тури. Завдання олімпіади були складені з урахуванням програми дисципліни та були націлені на перевірку рівня сформованості фахових компетентностей.
Усі учасники продемонстрували високий рівень підготовки. Найкращі роботи було визначено членами журі відповідно до критеріїв оцінювання.
Призові місця розділили наступні учасники:
ІІІ місце – Созанський Ростислав (група 31МК);
ІІ місце – Вагіна Дар’я (група 31МК);
І місце – Фірсова Олена (група 31МК).
Щиро вітаємо всіх переможців предметної олімпіади з досягнутими результатами. Також дякуємо всім студентам, які взяли участь у предметній олімпіаді. Бажаємо досягти великих успіхів та стати кваліфікованими фахівцями.
Іформаційна довідка олімпіада Маркетингове ціноутворення
Протокол Маркетингове ціноутворення