22 травня 2020 року на кафедрі маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного в рамках проведення навчальної практики відбулася он-лайн зустріч студентів II та III курсів спеціальності «Маркетинг» з випускником університету, нині успішним маркетологом, керівником відділення розповсюдження твердопаливного опалювального обладнання заводу SWaG-котли Стукалом Данилом.
Після закінчення ТДАТУ спеціальності «Маркетинг» у 2015 році Данило прийшов на завод і почав свою трудову діяльність з посади менеджера з продажу, з 2016 року – менеджера з логістики, маркетолога. У 2017 році йому запропонували очолити відділення розповсюдження, де він зараз і працює керівником. Крім того Данило розвиває свій власний бізнес з 2019 року – він є співвласником студії-мастерської «Soft sweet сompany», яка займається пошиттям подушок-іграшок для немовлят і дітей.
В своїй доповіді на тему: «Digital-marketing та запуски особистих проектів» Данило розповів про особливості просунення продукції в Інтернет-просторі, про можливості SMM-кампанїї в залученні на сайт цільової аудиторії з соціальних мереж, форумів, веб-блогів та інших нюансах цифрового маркетингу, а також порекомендував відповідні курси бажаючим поліпшити свої знання та навики в сфері веб-аналітики. Ця тема оказалася дуже насущною для аудиторії і тому Данилу задавали багато питань на які він із задоволенням відповідав та надавав свої поради. Також він розповів про етапи становлення та подальшого розвитку свого власного бізнесу, що також зацікавило майбутніх маркетологів. Головне, на його думку, мати ціль і бажання досягти цієї цілі. Девіз Данила, що відображає його кредо: «Я иду медленно, но зато никогда не двигаюсь назад» (Авраам Лінкольн».
Данило показав приклад нашим студентам, як можна стати успішним на власному досвіді. Дякуємо за цікаву і корисну зустріч, Данило!
к.е.н., доцент кафедри маркетингу Арестенко Т.В.