Навчальний тиждень розпочали з кефіру студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг». Разом з доцентом кафедри маркетингу Коноваленко Анастасією Сергіївною в ході вивчення дисципліни «Поведінка споживача» студенти дегустували різні марки кефіру вітчизняного виробництва.
Аналізуючи відмінності продукту різних торгових марок, студенти навчились, як проводити дослідження оцінки сприйняття продукту споживачами. Звичайно, у кожного студента був свій «кефір-лідер». Однак, проведення опитування та оцінка отриманих результатів із застосуванням наукових підходів дозволили студентам визначити марку «кефіра – переможця».
В ході заняття, студенти не тільки навчались використовувати методики дослідження, а й розвивали навички обґрунтовування власних думок, аргументації, колективної роботи, критичного мислення. Це знадобиться майбутнім маркетологам у побудові ними успішної кар’єри. Навчаємось, посміхаємось)