10 червня 2021 року в межах навчальної практики студенти спеціальності маркетингу вивчали сферу послуг на прикладі Автоцентру «Дружба», що працює на ринку автомобільних послуг більше 20 років та займає лідируючи позиції в м.Мелітополь.
Колектив СТО «ДРУЖБА» налічує біля 30 фахівців, що гарантують високу якість обслуговування власників автомобілів і дбайливе ставлення до авто. Тетяна Олександрівна Барибіна розповіла студентам про особливості маркетингу в сфері обслуговування, системи лояльності для клієнтів та співробітників, можливості працевлаштування для студентів, особливості ведення власного бізнесу, створення конкурентних переваг на ринку, залучення клієнтів, систему постачання та співпраці з іншими СТО.
Зустріч проходила в формі діалогу, студенти дізналися багато цікавої та корисної інформації, яку в подальшому застосують в професійній сфері.