28 травня в рамках Міжвузівської студентської конференції було проведено квест для учасників “Вектор маркетингу”.
Завданням команд було відвідати п’ять локацій із цікавими завданнями та зібрати символи-картинки, з яких потім учасники мали правильно зібрати рівні Піраміди Маслоу (яка, по секрету, і є тим самим вектором, на якій орієнтуються маркетологи))
В нашому благодатному місті команди мали унікальні назви – фруктові: Черешні, Полунички, Абрикоси, Персики та Малинки змагалися за звання найдотепніших та найшвидших!
Учасники квесту відвідали гордість університету – Грибницю – локацію, пов’язану із фізіологічними потребами; пам’ятник загиблим співробітникам ТДАТУ – локацію безпеки; демонстрували артистичні здібності на локації сцени ЦКіД, а також вражали знаннями в читальному залі бібліотеки.
Особливим викликом для команд стало вірне розташування картинок з потребами в Піраміди Маслоу – та вони впоралися!
Сподіваємося, конференція та розваги в ТДАТУ надовго запам’ятаються нашим гостям!
Щиро дякуємо викладачам та найкрутішім студентам першого курсу спеціальності “Харчові технології” за допомогу в організації та проведенні Квесту Кафедра харчових технологій та готельно-ресторанноі справи та, звісно нашим чудовим, неперевершеним маркетологам – студентам ІІ курсу!