Саме таке було питання до студентів, коли їм було запропонована участь проявити себе експерта в діджитл-маркетингу та оцінити роботу сайті молодої компанії «Golden Girl» з реалізації посуду для грилю.
Участь брали студенти з усіх курсів спеціальності. Під час обрання враховувалось не тільки детальний аналіз діяльності сайту, його повна проробка мобільної версії, лаконічне та зрозуміле викладення, але й краплинка креативу.
Звичайно, що подарунок – сковорідка – дійсно нетривіальна річ, яку б ти міг отримати за гарний відгук, а тут ще й Масляниця під носом. Тому активність студентів була не аби яка. Але у підсумку виділили найкращих :Тетяну Іванову (3 курс), Станкевич Олену (4 курс), та Ярмоленко Олександра (3 курс). Проте вибороти ту саму сковорідку зміг саме студент 3 курсу Веселов Андрій, якого обрав власник компанії «Golden Girl» Стукал Данило (доречі, випускник кафедри Маркетингу саме нашого ТДАТУ).
Вітаємо Андрія з перемогою та дякуємо компанії «Golden Girl» за співпрацю і мотивацію для наших студентів щодо саморозвитку в маркетинговій сфері.