В процесі опанування студентами мистецтва та науки маркетингу важливим є процес практичної підготовки. В ході навчальної практики студенти відвідали відому мешканцям міста Мелітополь та Запорізької області компанію «Дом мебели» , яке спеціалізується на виробництві та реалізації меблі та предметів інтер’єру. Під час екскурсії підприємством студенти відвідали виробництво, ознайомились з організацією логістики та складування товарів, детально дослідили систему збуту та взаємодії зі споживачами.
Працівники компанії ознайомили студентів-маркетологів із тонкощами організації торгівлі у сегменті В2С, підходам до здійснення інтернет-торгівлі, що відповідає вимогам ведення бізнесу у сучасних умовах. Студенти дізнались про характеристики сучасного споживача та їх очікування, систему роботи із ринком організаційного споживача та спеціальними програмами, які для ринку В2В реалізує компанія. Особливий інтерес у студентів викликала концепція розробки фірмового стилю компанії та маркетингова комунікаційна політика підприємства.
На сьогодні у компанії працює більш, ніж 130 працівників, тож досвід підбору персоналу та критерії вибору кадрів, які використовують практики, також зацікавили студентів. Кожен з них взяв до уваги, які навички слід розвивати, та чому необхідно навчатись задля того, щоб після завершення навчання стати ефективним працівником провідного підприємства.