Мета навчальної дисципліни—здобути всебічні знання у сферізахисту прав споживачів і навчитися аналізувати законодавство, що сприятиме, по-перше, глибокому розумінню не тільки прав підприємців, які здійснюють свою діяльність у сфері виробництва, купівлі-продажу товарів, надання послуг і виконання робіт, а й необхідності додержання норм законодавства, знання правових наслідків, які настають за його порушення, що зумовить їхню правомірну поведінку. По-друге, її вивчення має сприяти отриманню знань студентами прав як потенційних споживачів і захисту їхніх прав відповідно до тих норм законодавства, що захищають їхні інтереси від певних негативних проявів порушень права господарюючими суб’єктами.
Завданнядисципліни полягає в аналізі чинного законодавства усфері захисту прав споживачів, практиці його застосування, узагальненні поглядів учених-юристів, спрямованих на удосконалення правової системи відповідно до основних засад, визначених міжнародно-правовими документами, та забезпеченні ефективного регулювання цих процесів з боку держави.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- основні поняття у сфері захисту прав споживачів;
- відповідальність, яка наступає за порушення норм чинного законодавства;
- перелік основних нормативно-правових актів, у яких закріплені основні норми, які регулюють дані відносини.
Вміти:
- користуватися науковою літературою в процесі підготовки до семінарського заняття;
- логічно та доказово усно викласти матеріал, відповісти на поставлені запитання;
- застосовувати норми права до відповідних правовідносин, які вони регулюють;
- аналізувати конкретні життєві ситуації, які виникають при реалізації споживачами своїх прав та інтересів;
- аналізувати права та обов’язки суб’єктів правовідносин у конкретних ситуаціях.