м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Захист прав споживачів

Мета навчальної дисципліни—здобути всебічні знання у сферізахисту прав споживачів і навчитися аналізувати законодавство, що сприятиме, по-перше, глибокому розумінню не тільки прав підприємців, які здійснюють свою діяльність у сфері виробництва, купівлі-продажу товарів, надання послуг і виконання робіт, а й необхідності додержання норм законодавства, знання правових наслідків, які настають за його порушення, що зумовить їхню правомірну поведінку. По-друге, її вивчення має сприяти отриманню знань студентами прав як потенційних споживачів і захисту їхніх прав відповідно до тих норм законодавства, що захищають їхні інтереси від певних негативних проявів порушень права господарюючими суб’єктами.

Завданнядисципліни полягає в аналізі чинного законодавства усфері захисту прав споживачів, практиці його застосування, узагальненні поглядів учених-юристів, спрямованих на удосконалення правової системи відповідно до основних засад, визначених міжнародно-правовими документами, та забезпеченні ефективного регулювання цих процесів з боку держави.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

  • основні поняття у сфері захисту прав споживачів;
  • відповідальність, яка наступає за порушення норм чинного законодавства;
  • перелік основних нормативно-правових актів, у яких закріплені основні норми, які регулюють дані відносини.

Вміти:

  • користуватися науковою літературою в процесі підготовки до семінарського заняття;
  • логічно та доказово усно викласти матеріал, відповісти на поставлені запитання;
  • застосовувати норми права до відповідних правовідносин, які вони регулюють;
  • аналізувати конкретні життєві ситуації, які виникають при реалізації споживачами своїх прав та інтересів;
  • аналізувати права та обов’язки суб’єктів правовідносин у конкретних ситуаціях.
Залишити повідомлення для декана




×