м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Управління маркетинговими проектами

Мета курсу – надання знань про методи, техніку та інструментарій управління маркетинговими проектами.

Завдання курсу – вивчення засад маркетингової проектної діяльності підприємства, специфічних методів та інструментів проектного менеджменту; набуття вмінь виконувати основні функції управління маркетинговими проектами – організації, планування та контролю.

Предмет курсу – методи і процеси управління маркетинговими проектами.

Основними завданнями дисципліни є:

– ознайомлення студентів з відповідними теоретичними понят­тями, категоріями, системами та процесами  управління проектами;

–  відпрацювання практичних навичок розв’язання завдань з управління проектами та виконання відповідних функцій;

– доведення поширеності проектної діяльності підприємств і організацій за умов мінливого ринкового середовища і необхідності використання специфічних методів та інструментаріїв в управління проектами;

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

 знати:

1) характеристики узагальненої моделі управління маркетинговими проектами як системи взаємопов’язаних цілей, функцій і інструментів, що визначаються, реалізуються і використовуються під час виконання проектів;

2) джерела і методи пошуку підприємницьких ідей;

3) моделі та основні етапи управління маркетинговими проектами;

4) структури, завдання маркетингових проектів та організацію їх розробки;

5) методики здійснення всіх розрахунків з обґрунтування маркетингових проектів;

«вміти»:

1) знаходити та обґрунтовувати підприємницькі ідеї;

2) вибирати способи входження в бізнес і організаційно-правові форми підприємництва;

3) робити проектні розрахунки розвитку окремих галузей підприємства в цілому та його окремих підрозділів;

4) планувати, реалізовувати й оцінювати різні варіанти маркетингових проектів, вибирати найкращій, який має бути ефективним і вражаючим;

5) використовувати ПК для розрахунку багатоваріантних маркетингових проектів, їх оцінки та обґрунтування вибору найефективніших.

«бути ознайомленим»: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.

Робоча програма навчальної дисципліни  «Управління маркетинговими проєктами»для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» 2021-2022

Робоча програма навчальної дисципліни  «Управління маркетинговими проєктами»для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» 2020-2021

Силабус навчальної дисципліни  «Управління маркетинговими проєктами»

Залишити повідомлення для декана




×