Мета курсу – надання знань про методи, техніку та інструментарій управління маркетинговими проектами.
Завдання курсу – вивчення засад маркетингової проектної діяльності підприємства, специфічних методів та інструментів проектного менеджменту; набуття вмінь виконувати основні функції управління маркетинговими проектами – організації, планування та контролю.
Предмет курсу – методи і процеси управління маркетинговими проектами.
Основними завданнями дисципліни є:
– ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями, категоріями, системами та процесами управління проектами;
– відпрацювання практичних навичок розв’язання завдань з управління проектами та виконання відповідних функцій;
– доведення поширеності проектної діяльності підприємств і організацій за умов мінливого ринкового середовища і необхідності використання специфічних методів та інструментаріїв в управління проектами;
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
1) характеристики узагальненої моделі управління маркетинговими проектами як системи взаємопов’язаних цілей, функцій і інструментів, що визначаються, реалізуються і використовуються під час виконання проектів;
2) джерела і методи пошуку підприємницьких ідей;
3) моделі та основні етапи управління маркетинговими проектами;
4) структури, завдання маркетингових проектів та організацію їх розробки;
5) методики здійснення всіх розрахунків з обґрунтування маркетингових проектів;
«вміти»:
1) знаходити та обґрунтовувати підприємницькі ідеї;
2) вибирати способи входження в бізнес і організаційно-правові форми підприємництва;
3) робити проектні розрахунки розвитку окремих галузей підприємства в цілому та його окремих підрозділів;
4) планувати, реалізовувати й оцінювати різні варіанти маркетингових проектів, вибирати найкращій, який має бути ефективним і вражаючим;
5) використовувати ПК для розрахунку багатоваріантних маркетингових проектів, їх оцінки та обґрунтування вибору найефективніших.
«бути ознайомленим»: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною.
Силабус навчальної дисципліни «Управління маркетинговими проєктами»