Метою дисципліни «Рекреаційні комплекси світу» є формування у студентів комплексу знань про умови формування, розвитку та розміщення територіально-рекреаційних комплексів (ТРК), ознайомлення з системами організації діяльності населення для відновлення фізичних і духовних сил: відпочинком, оздоровленням та курортним лікуванням, туристичними мандрівками.
Згідно з поставленою метою основним завданням дисципліни є формування системи знань, вмінь та уявлень згідно з предметом дисципліни
Завданням дисципліни є
- вивчення теоретичних основ формування та функціонування рекреаційних комплексів як складових господарського комплексу;
- дослідження рівня, структури та факторів формування рекреаційних потреб;
- аналіз понять, складу і структуру и рекреаційно-ресурсного потенціалу;
- вивчення теоретичних основ, основних схем та характеристик рекреаційних районів світу та України;
- ознайомлення з основами рекреаційного природокористування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- теоретичні положення щодо формування спеціалізованих рекреаційних систем різного територіального охоплення;
- основні принципи діяльності людини при здійсненні рекреаційного процесу;
- роль суспільства і рекреаційних ресурсів у забезпеченні рекреаційних потреб;
- принципи і методи регулювання соціально-економічного розвитку рекреаційних регіонів;
- особливості поглиблення міжнародного територіального поділу праці в рекреаційно-туристичному обслуговуванні;
- місце України на світовому ринку рекреаційних послуг;
вміти:
- аналізувати сучасний стан та ефективність усіх складових рекреаційних комплексів;
- виявляти умови оптимального розвитку і розміщення ТРК на певній території;
- визначати особливості ринку рекреаційних послуг в різних регіонах і країнах світу;
- застосовувати методи комплексного аналізу рекреаційно-туристичних регіонів;
- обґрунтовувати територіальну структуру рекреаційних комплексів країн і регіонів світу;
- користуватися картами рекреаційного господарства країн і регіонів світу.