Напрям: |
073 «Менеджмент» |
ОР: | Магістр |
Курс: | М1 |
Провідний викладач: | СИНЯЄВА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
Методика і організація наукових досліджень – цей курс призначений для студентів магістратури, які навчаються за спеціальністю “ Маркетинг ” з метою навчання їх самостійно ставити і творчо розв’язувати різні складні проблеми, оволодіти методологією та методикою наукових дос-ліджень, вміти використовувати у своїй роботі все те нове, що з’являється у науці і практиці, адаптуватися до нових умов, постійно вдосконалювати свою кваліфікацію.
Метою Навчити майбутніх дослідників правильно обирати об’єкт та предмет дослі-дження, критерії та систему оцінюваних показників, розробляти програму дій.
Основними завданнями вивчити та засвоїти закони і правила логіки, які спрощують та полегшують аналіз досліджуваних явищ і фактів, вміти практично використовувати мето-ди наукового пізнання, від яких значною мірою залежить результативність проведеного дослідження, основні прийоми обробки інформації та роботи з першоджерелами, використовувати графічні методів аналізу статистичного матеріалу, засвоїти основні правила та прийоми роботи над рукописом та його оформленням. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
закономірності розвитку науки, методологію та методику проведення науко-вих досліджень;
вміти: формулювати задачі, теоретичні посилки і робочі гіпотези, до-бирати
і аналізувати необхідну інформацію по темі наукового дослідження, прогно-зувати соціально економічні процеси, узагальнювати результати досліджень і формулювати висновки та пропозиції, працювати з джерелами інформації, оформляти результати наукових досліджень;
.
мати компетентності: -здатність використовувати методи персонального менеджменту; -здатність інтегрувати знання, уміння і навички та ефективно використовувати їх в умовах швидкої адаптації організацій до вимог зовнішнього середовища; -готовність формулюватицілі, реалізовувати стратегії організації; -здатність знаходити нестандартні рішення типових завдань і вирішувати їх.
Тематика курсу:
1 | Основні поняття, які визначають суть наукових досліджень |
2 | Психологія і технологія наукової творчості |
3 | Організація науково-дослідницької діяльності в Україні |
4 | Інформаційне забезпечення наукової діяльності |
5 | Загальні методи наукових досліджень |
6 | Конкретно-наукові та спеціальні методи економічних досліджень |