м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Менеджмент ділової репутації в готельно-рестор. бізнесі

Напрям:

241 «Готельно-ресторанна справа»

ОР: Бакалавр
Курс: 2
Провідний викладач: ПЛОТНІЧЕНКО СВІТЛАНА РОМАНІВНА

Менеджмент ділової репутації в готельно-рестор. бізнесі – цей курс призначений для студентів баклаврів, у науковому і практичному відношенні назріла необхідність комплексного дослідження теоретичних і методологічних проблем репутаційного капіталу; оцінки його впливу на стратегію зростання і формування конкурентних переваг організацій усіх сфер діяльності, зокрема, актуалізація проблеми для сфери готельно-ресторанного господарства

Метою є формування системи знань з порівняльного історико-психологічного аналізу розвитку етики на основі вивчення моральних стандартів досвіду різних країн; формування уміння орієнтуватись у сфері економічних відносин з метою використання практичних принципів для вирішення сучасних проблем.
Також метою викладання даного курсу є формування у студентів розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділових людей, засвоєння студентами основних теоретичних положень та вироблення необхідних практичних навичок, що дозволяють підвищити її ефективність в управлінській діяльності.

Основними завданнями засвоєння студентами теоретичних засад та практичних вмінь етичної ділової поведінки, оволодіння прийомами та нормами розв’язання практичних ситуацій.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:
– сутність професійного етикету, культури, норм поведінки;
– організацію взаємодії ділових партнерів;
– структуру ділового протоколу;
– види ділових прийомів;
– традиції країни візиту.


вміти:
– організувати діловий прийом;
– організувати та провести ділову зустріч;
– вміти одягатися стосовно вимог ділового протоколу;
– вміти підібрати діловий подарунок.

мати компетентності: у сфері законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною, з історичним розвитком економічних процесів та явищ.

Тематика курсу:

1 Історія розвитку етикету у ділових відносинах
2 Організаційні аспекти телефонних контактів
3 Організація ділових переговорів
4 Імідж ділової людини
5 Ділові подарунки

 
Робоча программа
 
Методичні вказівки
 
Література
 
Навчальні посібники

Залишити повідомлення для декана




×