м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Менеджмент ділової репутації в готельно-ресторанному бізнесі

Напрям 241 «Готельно-ресторанна справа»
ОКР Бакалавр
Курс 3
Провідний викладач ШЕВЧУК ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Програма навчальної дисципліни «Бізнес планування готельних та ресторанних послуг» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ЗВО СВО «Бакалавр» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».



Метою – формування у студентів розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділових людей, засвоєння студентами основних теоретичних положень та вироблення необхідних практичних навичок, що дозволяють підвищити її ефективність в управлінській діяльності та формування системи сучасних репутаційних технологій, надання навиків використання комунікаційних засобів та комунікативних прийомів в корпоративному репутаційному PR.
Завданням засвоєння студентами теоретичних засад та практичних вмінь управління та формування ділової репутації, оволодіння прийомами та нормами розв’язання практичних ситуацій.
Політика курсу. Для забезпечення високої якості знань необхідно виконувати наступні умови:
– не пропускати навчальні заняття й не спізнюватися на них;
– систематично брати активну участь у освітньому процесі;
– чітко й вчасно виконувати навчальні завдання; брати активну участь у науководослідній роботі студентів; виключати мобільний телефон під час занять і під час контролю знань;
– вчасно виконувати і здавати завдання для самостійної роботи;
– відпрацьовувати пропущені заняття;
– дотримуватись академічної доброчесності.
Soft skills:
комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно.
гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.

 
Робоча програма
 

Залишити повідомлення для декана




×