Мета курсу: формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання курсу: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до
творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності; вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічним апаратом організації маркетингової
діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Предмет: сукупність маркетингових проблем, що виникають внаслідок невизначеності маркетингового середовища та розвитку господарської кон’юнктури в умовах ринкової економіки.
Вивчивши дисципліну «Маркетинг» студент повинен:
знати:
формування теорії маркетингу, його сутність, зміст та завдання;
еволюцію економічних теорій як чинник виникнення маркетингу,
класифікацію та характеристику маркетингу;
базові концепції маркетингу;
термінологію ринкової економіки щодо маркетингової діяльності
підприємства;
комплекс маркетингу та його розвиток;
класифікацію та характеристику видів маркетингу;
технологію проведення маркетингових досліджень, методику
проведення товарної політики, політики продажу та просування продукції;
організації та контролю маркетингу;
поняття про сегментування ринку та способи позиціювання товару
на ринку;
парадигми сучасного маркетингу: сучасні види.
вміти:
аналізувати тенденції щодо розвитку маркетингу, його важливість
серед інших наук;
визначати етапи розвитку концепцій маркетингу в сучасних умовах
господарювання підприємств;
встановлювати рівень застосування складових комплексу
маркетингу;
аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару,
володіти методикою оцінки проведення політики розподілу та
продажу;
розробити та оцінити рівень виконання плану маркетингу на
підприємствах.
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі»