м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Маркетинг в туризмі

Мета курсу: формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання курсу: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до
творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності; вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічним апаратом організації маркетингової
діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Предмет: сукупність маркетингових проблем, що виникають внаслідок невизначеності маркетингового середовища та розвитку господарської кон’юнктури в умовах ринкової економіки.

Вивчивши дисципліну «Маркетинг» студент повинен:
знати:
 формування теорії маркетингу, його сутність, зміст та завдання;
 еволюцію економічних теорій як чинник виникнення маркетингу,
класифікацію та характеристику маркетингу;
 базові концепції маркетингу;
 термінологію ринкової економіки щодо маркетингової діяльності
підприємства;
 комплекс маркетингу та його розвиток;
 класифікацію та характеристику видів маркетингу;
 технологію проведення маркетингових досліджень, методику
проведення товарної політики, політики продажу та просування продукції;
 організації та контролю маркетингу;
 поняття про сегментування ринку та способи позиціювання товару
на ринку;
 парадигми сучасного маркетингу: сучасні види.
вміти:
 аналізувати тенденції щодо розвитку маркетингу, його важливість
серед інших наук;
 визначати етапи розвитку концепцій маркетингу в сучасних умовах
господарювання підприємств;
 встановлювати рівень застосування складових комплексу
маркетингу;
 аналізувати рівень цін в системі ринкових характеристик товару,
 володіти методикою оцінки проведення політики розподілу та
продажу;
 розробити та оцінити рівень виконання плану маркетингу на
підприємствах.

Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр»  зі спеціальності 242 «Туризм» 2020-2021

Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр»  зі спеціальності 242 «Туризм» 2020-2021

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі»

Залишити повідомлення для декана




×