Мета курсу – формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання курсу – вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Предмет курсу – процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
Основними завданнями дисципліни є:
– ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями, категоріями маркетингу, сучасними тенденціями в маркетингу;
– опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах;
– виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності .
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: місце маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства; принципи і функції маркетингу, маркетингове середовище, основні фактори мікро- та макросередовища; процес управління маркетингом; типи ринків і мотивації споживачів; елементи комплексу маркетингу; стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментації і
позиціонування;
вміти: аналізувати маркетингове середовище підприємства; проводити сегментацію ринків і виконувати позиціонування товарів; здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію фірми; розробляти комплекс маркетингу;
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що вивчаються дисципліною, з розвитком економічних процесів та явищ.
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Маркетинг»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Маркетинг»