Напрям: | 241 «Готельно-ресторанна справа» |
ОР | Бакалавр |
Курс | 2 |
Провідний викладач | Наталія Бочарова Нонна Гапріндашвілі |
Мета курсу – є опанування студентами теоретичних знань, практичних навичок та їх реалізація при технології приймання та обслуговування споживачів готельних послуг, видами і порядком оформлення документації готельних послуг, основними технологічними процесами виробництва та споживання готельних послуг, нормативною хронологією здійснення технологічних циклів та операцій працівниками
поверхової служби та служби приймання та обслуговування закладів готельного господарства.
Завдання курсу:
– надання студентам загальних навичок з методології та теорії технології готельних послуг та нормативно-правового забезпечення галузі;
– засвоєння закономірностей еволюції підприємств індустрії гостинності;
– вивчення видів технологічних циклів основних технологічних процесів виробництва і споживання готельних послуг;
– формування у студентів практичних навичок і вмінь щодо практичного застосування методів та процедур організації допоміжних служб
готельного підприємства; організації праці в готельному господарстві;
– організації виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства;
– розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, самостійності і відповідальності у роботі;
– формування у майбутніх фахівців сучасного системного мислення та комплексу спеціальних знань у галузі управління готельним господарством на всіх стадіях її життєвого циклу у взаємозв’язку з зовнішнім середовищем.
Результати навчання (з урахуванням soft skills) У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральні (ІК): Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у процесі навчання і в господарській діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.