м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Бренд-менеджмент

Мета курсу: спеціалізоване поглиблення знань щодо основних принципів та особливостей управління ефективністю використання торгових марок у діяльності фірми та перетворення їх у бренд. Основна роль бренд-менеджменту
полягає в інтеграції процесів створення, управління та оцінки ефективності брендів, спрямованих на збільшення їхньої цінності для споживачів.
Завдання курсу: усвідомлення ролі та значущості проблем формування бренду підприємства; • глибоке оволодіння знаннями, які відображають зміст та техніки «Бренд-менеджменту»; узагальнення теоретичних знань та практичних
навичок створення бренду підприємства та управління ним; набуття умінь та навичок використання методів роботи у даній сфері, орієнтування в конкретних практичних ситуаціях.
Предмет: вивчення методів, процесів та дій підприємства по створенню, підтриманню і управлінню брендами.
Вивчивши дисципліну «Бренд-менеджмент» студент повинен:
знати:
 актуальні концепції бренду і брендингу;
 роль бренд-менеджменту в організації просування продукту;
 функції бренд-менеджменту;
 параметри ідентичності бренду;
 технологію формування практичної структури бренду;
 інтегровані комунікації бренд-менеджменту;
 особливості управління брендингом;
 різновиди бренд-стратегій підприємства;
 організаційно-економічні аспекти брендингу;
 методи оцінки марочного капіталу;
 методи оцінки ефективності бренд-менеджменту.
вміти:
 визначати цінності бренду;
 досліджувати чинники впливу бренду на різні цільові аудиторії;
 ідентифікувати ідеї, поняття та переваги кожного окремо взятого бренду;
 проводити дослідження ринку з метою формування цінностей бренду;
 вміти правильно позиціювати бренд;
 визначати показники оцінювання ефективності бренду;
 управляти активами бренду;
 формувати імідж бренду у короткостроковому та довгостроковому періодах;
 розробляти практичну структуру бренду;
 здійснювати ефективну стратегію марочних комунікацій.

Робоча програма навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»2020-2021

Робоча програма навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 076 «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність»2020-2021

Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»

Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»

Залишити повідомлення для декана




×