Мета курсу: спеціалізоване поглиблення знань щодо основних принципів та особливостей управління ефективністю використання торгових марок у діяльності фірми та перетворення їх у бренд. Основна роль бренд-менеджменту
полягає в інтеграції процесів створення, управління та оцінки ефективності брендів, спрямованих на збільшення їхньої цінності для споживачів.
Завдання курсу: усвідомлення ролі та значущості проблем формування бренду підприємства; • глибоке оволодіння знаннями, які відображають зміст та техніки «Бренд-менеджменту»; узагальнення теоретичних знань та практичних
навичок створення бренду підприємства та управління ним; набуття умінь та навичок використання методів роботи у даній сфері, орієнтування в конкретних практичних ситуаціях.
Предмет: вивчення методів, процесів та дій підприємства по створенню, підтриманню і управлінню брендами.
Вивчивши дисципліну «Бренд-менеджмент» студент повинен:
знати:
актуальні концепції бренду і брендингу;
роль бренд-менеджменту в організації просування продукту;
функції бренд-менеджменту;
параметри ідентичності бренду;
технологію формування практичної структури бренду;
інтегровані комунікації бренд-менеджменту;
особливості управління брендингом;
різновиди бренд-стратегій підприємства;
організаційно-економічні аспекти брендингу;
методи оцінки марочного капіталу;
методи оцінки ефективності бренд-менеджменту.
вміти:
визначати цінності бренду;
досліджувати чинники впливу бренду на різні цільові аудиторії;
ідентифікувати ідеї, поняття та переваги кожного окремо взятого бренду;
проводити дослідження ринку з метою формування цінностей бренду;
вміти правильно позиціювати бренд;
визначати показники оцінювання ефективності бренду;
управляти активами бренду;
формувати імідж бренду у короткостроковому та довгостроковому періодах;
розробляти практичну структуру бренду;
здійснювати ефективну стратегію марочних комунікацій.
Методичні вказівки для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»
Підручники та посібники для вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент»