Напрям | 241 «Готельно-ресторанна справа» |
ОКР | Бакалавр |
Курс | 3 |
Провідний викладач | ШЕВЧУК ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
Програма навчальної дисципліни «Бізнес планування готельних та ресторанних послуг» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ЗВО СВО «Бакалавр» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».
Метою вивчення дисципліни є набуття у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня бакалавр загальних та фахових компетентностей питань бізнес-планування, з’ясування сутності бізнес-планування та його характерних рис, формування практичних навиків розробки бізнес-плану.
Завданням навчальної дисципліни «Бізнес-планування готельних та ресторанних послуг» є забезпечення науково-методичного підґрунтя опанування студентами основних інструментів управління проєктами готельної та ресторанної організації, розробка і обґрунтування поняття управління проєкту; визначення цілей проєкту; оцінка ефективності проєкту з урахуванням фактора ризику і невизначеності; розробка кошторису і бюджету проєкту
Політика курсу. Для забезпечення високої якості знань необхідно виконувати наступні умови:
– не пропускати навчальні заняття й не спізнюватися на них;
– систематично брати активну участь у освітньому процесі;
– чітко й вчасно виконувати навчальні завдання; брати активну участь у науководослідній роботі студентів; виключати мобільний телефон під час занять і під час контролю знань;
– вчасно виконувати і здавати завдання для самостійної роботи;
– відпрацьовувати пропущені заняття;
– дотримуватись академічної доброчесності.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.