м. Мелітополь, п-т Б. Хмельницького, 18. Кабінет 2.205 Тел.: +380 (619) 423201 e-mail: feb@tsatu.edu.ua

Новини та анонси подій факультету

Бізнес планування

Напрям 281 «Публічне управління та адміністрування»
ОКР Бакалавр
Курс 4
Провідний викладач Нестеренко Світлана Анатоліївна

Програма навчальної дисципліни «Бізнес-планування» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки ЗВО СВО «Бакалавр» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».



Метою вивчення дисципліни є набуття у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня бакалавр загальних та фахових компетентностей питань бізнес-планування, з’ясування сутності бізнес-планування та його характерних рис, формування практичних навиків розробки бізнес-плану.
Завдання курсу – навчити студентів правильно аналізувати цілі і завдання організації бізнесу; сформувати навички комплексного підходу до організації власного бізнесу; довести необхідність і доцільність використання бізнес-планів для сучасного здійснення власного бізнесу; ознайомити студентів з механізмом розробки бізнес-планів; сформувати у студентів творчий підхід до розробки окремих складових бізнес-плану; формування професійних здібностей у майбутніх фахівців щодо вирішення проблем підприємницької діяльності.
Дисципліна спрямована на вивчення таких питань: підприємницька діяльність суб’єктів господарювання, відносини між суб’єктами на ринку в процесі виробничої, інвестиційної та економічної діяльності, розвиток та використання виробничого потенціалу, підвищення ефективності й дохідності підприємств.
Політика курсу. Для забезпечення високої якості знань необхідно виконувати наступні умови:
– не пропускати навчальні заняття й не спізнюватися на них;
– систематично брати активну участь у освітньому процесі;
– чітко й вчасно виконувати навчальні завдання; брати активну участь у науководослідній роботі студентів; виключати мобільний телефон під час занять і під час контролю знань;
– вчасно виконувати і здавати завдання для самостійної роботи;
– відпрацьовувати пропущені заняття;
– дотримуватись академічної доброчесності.
Soft skills:
комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
керування часом – уміння справлятися із завданнями вчасно.
гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до навколишніх.

 
Робоча програма
 

Залишити повідомлення для декана




×