21 травня 2020 року у межах проходження навчальної практики «Вступ до фаху» зі студентами 1 курсу було проведено лекцію представниками ПП «Завод Двигун» маркетологом Крутіковою Анастасією та маркетологом по роботі з клієнтами Сергєєвою Юлією.
ПП «Завод Двигун» було засноване у 1993році. Спеціалізацією підприємства є виробництво запчастин для сільськогосподарської техніки.
Воно постійно розширює асортимент продукції, поліпшує сервіс та збільшує кількість комерційних пропозицій.
Представники підприємства розповіли студентам про свою компанію, її діяльність в умовах мінливого зовнішнього середовища та перспективи розвитку.
Студенти були ознайомлені з основними маркетинговими рішеннями, які доводиться приймати промисловому підприємству. Йшлося про вибір цільового ринку й товарного асортименту, рішення про ціни та засоби стимулювання збуту. Також представники підприємства зупинилась на сучасних тенденціях розвитку маркетингу, зокрема звернули увагу на необхідності використання в сучасному середньому та малому бізнесі окремих інструментів digital-маркетингу: наявності сайту, бізнес-сторінки у соціальних мережах, необхідності e-mail-розсилки тощо.
Студенти задавали багато запитань, були задоволені новими знаннями та подякували представникам підприємства за змістовну й цікаву зустріч.