Тема бесіди: «Маркетингові підходи до організації виробництва та продажів ТОВ «Комбінат харчових продуктів «Маньковський».
Вже більше 10 років на ринку харчової промисловості працює найбільший в Мелітополі виробник заморожених напівфабрикатів «Комбінат харчових продуктів Маньковський». Завдяки вдалим маркетинговим засобам просування продукцію торговельної марки «Смачний Світ» від Маньківського реалізується не лише у Мелітополі, а й споживачам Запорізької, Одеської, Херсонської, Миколаївської, Київської, Хмельницької та інших областей України. Також комбінат виробляє продукцію преміум-класу, яку успішно реалізує в країні та експортує за кордон.
З цікавої та пізнавальної бесіди з Максимом Павловичем студенти дізнались про те, що продукція виготовляється на новітньому технологічному обладнанні з екологічно чистої, високоякісної сировини, яка проходить лабораторний контроль і відповідає всім нормативним документам. Комбінат виробляє 90% від загального обсягу продукції заморожених напівфабрикатів вручну, що дозволяє задовольнити найвибагливіший попит.
Маркетинг для підприємства є указником у світі бізнесу й саме його торкались своїми питаннями студенти. Завдяки постійним дослідженням ринку «КХП Маньковський» розширюється асортимент близько і зараз він вміщує 90 найменувань. Завжди у полі зору замовлення на розробку і виготовлення будь-якого виду продукції. Також опрацьовано варіант випуску продукції під торговою маркою покупця.