12 грудня на кафедрі маркетингу відбувся захист курсових робіт з дисциплін «Маркетинг» та «Маркетингові дослідження» студентами 2 та 3 курсу спеціальності «Маркетинг».
Метою курсових робіт є поглиблення та закріплення теоретичних, практичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення курсу. Тематика курсових робіт кафедри маркетингу є наскрізними, так об’єкти дослідження закріплюються за студентами з перших курсів та досліджуються на протязі всього періоду навчання до випускної роботи.
Студенти другого курсу захищали курсову роботу з дисципліни «Маркетинг». В межах курсової роботи презентували аналіз маркетингового комплексу на прикладі діяльності підприємства харчової галузі, що підкріплювався конкретними розрахунками автора. Студенти розкрили стан теоретичних напрацювань з теми дослідження, проаналізували існуючі різноманітні погляди на розвиток ринку харчової промисловості. Презентації досліджень студентів другого курсу містили аналіз сучасного стану розвитку оптової та роздрібної торгівлі вибраного виду продукції, динаміки цін та зовнішньоекономічної політики країни. У доповідях студентів зазначалися невирішені проблеми.
Студенти третього курсу захищали курсову роботу з дисципліни «Маркетингові дослідження». В результаті виконання курсової роботи студентами розкрито маркетингову характеристику діяльності підприємства та оцінено конкурентоспроможність підприємства на ринку. Студенти дослідили влив факторів макро – та мікросередовища ринку та визначили альтернативи розвитку підприємства на ринку. Результати досліджень були представлені в презентаціях.
Виконання курсових робіт дає можливість студентам навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні проблеми маркетингових досліджень і на підставі цього робити самостійні теоретичні і практичні висновки і прогнози.