Аспірантом кафедри маркетингу ТДАТУ Анастасією МАРЧУК 28 квітня 2020 року за дисципліною «Маркетинговий менеджмент» було проведено практичне онлай-заняття для магістрантів напрямку «Агроінженерія» (12 МБ АІ група).
Основні питання, які були розкриті упродовж всього заняття, стосувались сутності та особливостей комплексу маркетингових комунікацій як в цілому, так і його окремих елементів; проаналізовано ряд різноманітних підходів багатьох науковців щодо визначень понять «комунікація» та «маркетингові комунікації»; визначали цільову аудиторію на прикладі конкретних комплексів маркетингових комунікацій відомих компаній на ринку молока та молочної продукції, а також хлібопекарської галузі.
Онлайн -заняття було проведено за присутністю викладачів, аспірантів і завідуючої кафедри маркетингу на відповідному рівні та одержало схвальні відгуки.