Існує багато складових, що передують успіху наукової публікації, починаючи від вибору журналу, подачі статті, комунікації з представниками видавництв, доопрацювання матеріалів та ідентифікації зловмисників у сфері наукових публікацій.
12 листопада 2021 року викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності взяли участь у онлайн-семінарі «Як “сподобатись” авторитетному міжнародному науковому видавництву». Доповідач Міла Орєхова є провідним спеціалістом у галузі та керівником науково-редакційного відділу компанії Big Time, яка допомагає науковцям в сфері наукових публікацій, в роботі з провідними видавництвами по всьому світу, такими як Elsevier, Taylor and Francis, Springer, Wiley-Blackwell і іншими.
За підсумками участі в семінарі учасники дізналися про новіші тенденції в сфері наукових публікацій і отримали корисну, актуальну практичну інформацію про те, як уникати більшості перешкод на шляху до успішної публікації, що таке публікаційна етика і чому сьогодні вона вийшла на перший план, як ефективно підвищувати цитування, індекс Хірша та інше.
В рамках семінару також відбувалося обговорення актуальних питань стосовно того, як розрізнити і не попасти у хижацькі журнали, чому має значення кількість авторів в статті, наскільки сліпе рецензування «сліпе», а також існуючі стилістичні прийоми вдалого наукового тексту і помилки форматування.
Автор: Ганна ПЕДЧЕНКО, доцент