В епоху тотальної діджиталізації з’явилося багато правил цифрового етикету. Часто вони навіть суперечать одне одному. Це пов’язано зі збільшенням кількості комунікаційних процесів і з різними характерами цих процесів. Те, що може підходити одній компанії, одній сфері діяльності, не підходить іншій. Те саме стосується неформальної комунікації. Таку важливу інформацію оримали від тренера доцента кафедри публічного управління, адміністрування та права Світланаи Плотніченко .Варто зважати на правила цифрової дистанції, але передусім звертати увагу на те, які способи зв’язку вказала людина. Якщо зазначено особистий номер телефону, а поруч у дужках Telegram і Viber, то це означає, що людина готова до повідомлень у месенджерах і не чекає поступового «підкрадання здалеку»
Правила цифрового етикету, безперечно, важливі на старті комунікації з людиною. Далі діє правило домовленості. У будь-якій комунікації, як формальній, так і неформальній, важливо домовлятися — про канал, режим, формат та тональність. Головне на будь-якому етапі спілкування — не порушувати чужих кордонів.
17 вересня 2021 року доцент кафедри публічного управління, адміністрування та права провела тренінг із тами цифрового етикету для всіх бажаючих. До зустрічі долучилися студенти 1-4 курсів, а також виявили бажання завітати і професор кафедри менеджменту Світлана Анатоліївна Нестеренко та доцент кафедри менеджменту Наталія Олександрівна Бочарова.